SAMMANFATTNING - JANUARI


Nu är vi några dagar in i februari och jag tänkte enkelt sammanfatta januari genom att visa lite av det jag publicerat!

Hela tre nageldesigner har ni fått se (eller den rosa är ju ingen design men ändå) och det tycker jag ändå är ganska bra på fyra veckor ;) Min favorit är nog Caviar-naglarna för det har jag aldrig provat innan så det var kul plus att det blev snyggt!

Sminkningar har det också blivit en hel del och här ser ni fyra av dom. Ett av mina nyårslöften för bloggen var att publicera sminkningar oftare och det tycker jag att jag håller bra än sålänge om man jämför med slutet av 2014. Alla mina sminkningar hittar ni som vanligt i kategorin "MY MAKEUPS"!

Det har tyvärr bara blivit en outfit publicerad under januari (som egentligen är från förra året), men jag ska göra mitt bästa för att publicera fler under februari! Det är bara tid som saknas...

Så då var en tolftedel av 2015 avklarat. Det gick snabbt! Ska bli spännande att se vad som väntar!

Om det är något du önskar att jag ska skriva om så är det bara att kommentera! ♡

Kommentarer

Populära inlägg