FEBRUARI - SAMMANFATTNING


Då har korta februari susat förbi och 2/12 har redan gått av året. Jag tänkte sammanfatta lite kort vad ni har fått se på bloggen under månaden!

Det har tyvärr bara blivit fyra sminkningar under februari. Det beror på att jag var bortrest i en vecka och sjuk i en vecka, jag var alltså sminkfri i halva februari haha ;) Men jag hoppas att ni gillade dom få jag publicerade. Har du kanske någon favorit?

Även om det bara har blivit fyra sminkningar så har det blivit tre tutorials. Det är jag glad över! Har fått in ett bättre flow i att göra tutorials så jag ska försöka fixa tutorials så ofta jag kan :)

Det har bara blivit en nageldesign tyvärr, men saken är den att jag faktiskt hade denna designen i princip hela februari! Jag målade det en vecka in och tog bort det igår haha. Jag har helt enkelt inte haft tillfälle innan ;)

Det har endast blivit en outfit publicerad, vilket är bättre än ingen, men jag ska verkligen försöka publicera outfits oftare!
Nu är vi redo inför mars! Vi gör det till en superbra månad! ♡

Kommentarer

Populära inlägg