RECENSION - LIPIKAR HANDKRÄM


Idag tänkte jag recensera den här handkrämen från La Roche-Posay som jag vann i en tävling under julen :)

Först och främst tycker jag att den sjunker in i huden väldigt snabbt vilket verkligen är ett jättestort plus enligt mig. Den känns heller inte kladdig och äcklig under den lilla tiden den inte sjunkit in i huden än. Den är också ganska dryg vilket alltid är bra! Handkrämen luktar i princip inget vilket passar dom som är känsliga mot parfym. Själv är jag inte det men jag tycker inte att det är nödvändigt med parfym i handkrämer.

Handkrämen återfuktar väldigt väldigt bra! Direkt när krämen sjunkit in känner man att händerna har blivit mjuka och det håller i sig länge. Om jag är riktigt fnasigt torr om händerna och smörjer in händerna med handkrämen på kvällen blir jag fantastiskt mjuk om händerna dagen efter!

Detta är alltså en superbra handkräm som återfuktar riktigt bra och går in snabbt i huden! Läs mer HÄR ♡

Kommentarer

Populära inlägg