RECENSION - ÖGONBRYNSPENNA FRÅN H&M


Jag har skrivit om denna ögonbrynspenna från H&M en gång tidigare (det inlägget finns HÄR) men jag kände att jag ville göra ännu ett inlägg bland annat på grund av att bilderna i det gamla inlägget inte var toppen. 
Hursomhelst använder jag denna varje dag jag sminkar mig och den är verkligen perfekt enligt mig. Färgen är exakt rätt färg för mig och den är enkel att måla med. Jag vet att det finns en annan färg som heter "Blonde" men den ser mycket varmare ut i färgen och ser därför inte lika naturlig ut på blonda om man inte har väldigt varm hårfärg. Så jag skulle rekommendera denna i färgen "Light brown" framför färgen "Blonde".
Jag gillar också att det finns en liten borste på korken så att man har allt i ett. På bilden här nedanför ser ni resultatet! Det blir väldigt naturligt och fint! 



Kommentarer

Populära inlägg