NYC solpuder


När jag var i USA i somras köpte jag mitt första solpuder ever! Det kommer från NYC (New York Color) och är väldigt bra enligt mig. Jag förstår inte hur jag klarade mig utan solpuder innan haha!

Eftersom jag aldrig har testat något annat solpuder är det svårt att jämföra, men jag tycker att detta är lagom pigmenterat och enkelt att applicera och tona ut naturligt. Om jag skulle nämna något negativt så skulle det nog vara att det ibland (i direkt solljus till exempel) kan se lite orangetonat ut. Det är dock inget som stör mig direkt.

Förpackningen kanske ser lite plastig och billig ut men jag tycker det är viktigast att själva produkten är bra. Och solpudret var billigt så det kanske bara är rätt ;) Själva solpudret har en sol i sig vilket är passande och fint!

Tyvärr tror jag inte att detta går att få tag på i Sverige... Men ni hittar det på deras egen hemsida HÄR

Kommentarer

Populära inlägg