Recension - Neutrogena Hand cream


För ett tag sedan fick jag hem denna handkrämen från Neutrogena och nu tänkte jag skriva lite om vad jag tycker om den.
Om vi börjar med doften så kan jag säga att jag älskar den! Jag har jättesvårt att beskriva dofter, men man kan nog säga att den luktar lite skogsbär eller liknande. Hursomhelst så luktar den supergott! Den är dessutom inte så kladdig som vissa handkrämer kan vara så att händerna känns jättekladdiga och äckliga. Denna går in i huden megasnabbt och de få sekunder/minuter det tar innan den är inne i huden känner man sig inte heller så värst kladdig. Toppenbra!
Handkrämen återfuktar också händerna superbra! Även om man är väldigt torr om händerna en kväll så kommer man dagen efter vara hur mjuk som helst om man smörjer in händerna med denna på kvällen. 
Jag har alltså inget negativt att säga om denna. Bara plus! Den luktar gott, den har en bra konsistens, går in snabbt i huden och återfuktar jättebra. Love it! 
Pressutskick

Kommentarer

Populära inlägg