Beautyblogger TAG


Jag hittade en TAG med några frågor som jag tänkte att jag kunde svara på, men jag modifierade det lite.

Har du rakt hår eller lockigt hår naturligt?
Mitt hår är lite mittemellan. Självfall. Det är liksom inte helt platt men det är inte lockigt lockigt heller. (Oftast stylar jag inte håret så kolla på någon bild så förstår ni nog hur jag menar ;) )

Färgar du håret själv eller går du till salongen? 
Jag har aldrig färgat eller slingat håret så jag kan inte svara på denna frågan.

Hur lång tid tar de för dig att sminka dig?
Om jag har jättebråttom så kanske fem minuter men om jag inte har fullt så bråttom så kanske det tar tjugo minuter.

Vad sminkar du först, ansiktet eller ögonen?
Det är faktiskt lite olika. Jag använder ju inte foundation heller. Men om jag har bråttom börjar jag nog med ögonen (för då kan jag skynda på solpudret sen), men oftast börjar jag nog med ansiktet.

Sminkar du dig varje dag?
Verkligen inte. Jag sminkar mig aldrig på helgerna om jag inte ska någonstans där jag vill ha smink. Jag har heller inget problem med att gå utan smink i skolan.

Planerar du din outfit kvällen innan eller när du klär dig?
När jag klär på mig. Eller om det är någon större grej som typ en fest eller konsert planerar jag i förväg, men till vardags tar jag bara något på morgonen.

Vilka är de roligaste blogginläggen att publicera?
Sminkinlägg, outfitinlägg och svar på kommentarer. Jag älskar att kunna inspirera och om någon då dessutom har frågat något tycker jag det är jättekul att kunna hjälpa till.


Om ni har förslag på några liknande frågor som jag kan svara på så får ni gärna kommentera dem. Ni får också jättegärna svara på dessa frågor och då får ni gärna kommentera er länk så jag kan läsa! 

Kommentarer

Populära inlägg