Juli - Sammanfattning


Juli verkligen sprang iväg tyckte jag! Håller ni med? Här kommer en kort liten sammanfattning på juli månad :)

Tyvärr har jag bara publicerat två (?!) sminkningar under juli. Anledningen är dock att jag bland annat var på läger och sen har jag inte sminkat mig typ någon gång. Isåfall har det bara blivit mascara och det är inte så kul att lägga upp på bloggen ;)

Det har blivit lika många nagelinlägg som sminkinlägg och här ser ni faktiskt skillnaden mellan när jag fotat med min gamla kamera och min nya. Jag ska bli bättre på inställningarna, men den är iallafall amazing!

Det har bara blivit en outfit under juli från en kort fotorunda med Hannah. Så fina färger i bilderna tycker jag!

Nu i augusti kommer ju snart skolan igång igen och då kommer jag iallafall sminka mig lite oftare än jag gjort under sommarlovet. 

Kommentarer

Populära inlägg