Pressutskick - bareMinerals Blemish Remedy


Som jag avslöjade lite igår fick jag i onsdags hem ett pressutskick från bareMinerals. Detta är en mineralfoundation som bekämpar acne. Såhär står det om produkten:
"En viktlös mineralfoundation, med medium till full täckningsgrad, som minimerar synligheten av acne samt förebygger uppkomsten av nya utbrott. Dessutom lugnar den rodnad i huden och är talgreducerande för en vacker, strålande hud."
Den låter verkligen underbar och jag testade den faktiskt lite snabbt och den verkar jättebra, men jag väntar ett tag innan jag skriver en recension så jag kan testa den mer :) Men jag kan redan nu säga att jag ÄLSKAR förpackningen! Det är ett spegelblankt lock på dosan (som tyvärr är väldigt svårt att fånga på bild...) och den är såå fin och lyxig!
Lansering är den 15 september 2015. Längtar till att testa denna ordentligt! 
Pressutskick

Kommentarer

Populära inlägg