Recension - bareMinerals Blemish Remedy Foundation


För ganska exakt en månad sedan fick jag hem bareMinerals nya mineralfoundation Blemish Remedy. Ni kan läsa mitt inlägg HÄR.

Jag har nu testat denna en del och måste säga att jag verkligen älskar den! Jag brukar inte använda foundation som jag har skrivit innan men denna syns eller känns inte på huden. Den ser såå naturlig ut! Huden jämnas ut och rodnader dämpas. Den täcker inte allt, men för mig är detta good enough. De rekommenderar att man ska använda deras egna borste "Seamless Buffing Brush" men eftersom att den inte kom med och jag inte har någon kabukiborste fick jag använda min "Complexion brush" från ELF. Den är inte lika tät och hård som en kabukiborste så jag tror att resultatet hade kunnat bli mer täckande med "rätt" borste. Men jag är jättenöjd ändå! Jag ska absolut fortsätta använda denna! Jag har förresten färgen 02 Clearly Pearl och den passar mig perfekt!

Denna foundation släpps idag och kostar 395kr. Så letar du efter en foundation som täcker lagom, jämnar ut huden och ser supernaturlig ut så kolla in denna! 
Pressutskick

Kommentarer

Populära inlägg