Recension - bareMinerals Brow Master Brush


För några veckor sedan fick jag hem min vinst från bareMinerals tävling på instagram. Jag har tidigare recenserat deras Brow Powder som jag fick i vinsten, men nu tänkte jag också skriva en recension om deras ögonbrynsborste Brow Master Brush.

På ena sidan finns en snedställd borste och på andra sidan finns en spiralborste. Jag tycker det är väldigt praktiskt med en spiralborste så man snabbt och enkelt kan borsta igenom brynen utan att behöva ta en ny borste. Själva borsten är inte supertunn, utan lite "fluffigare"/tjockare. Detta gör att när man målar en linje med ögonbrynsskuggan blir den inte knivskarp, utan lite mer naturlig. Detta är någonting som passar mig eftersom jag föredrar lite mer naturliga bryn + att man alltid kan skarpa till kanterna med lite concealer :)

Sammanfattningsvis tycker jag att detta är en bra ögonbrynsborste för dig som gillar hyfsat naturliga ögonbryn och inte vill ha knivskarpa linjer direkt. Tips! Bra om man inte är van vid att fylla i ögonbrynen.

Kommentarer

Populära inlägg