My Nails - Dotted line

En tisdag är väl en perfekt dag för en ny nageldesign, eller vad säger ni? ;) Detta är en jätteenkel design som inte alls tar lång tid att göra.

Måla först naglarna i någon fin färg. Jag valde en ljusgrå då jag ville ha det ganska naturligt. Sedan behöver du en tandpetare eller en hårnål. Doppa den i ett annat nagellack och gör sedan prickar i en rad på nageln. Ett tips är att ta en lite mer "skrikig" färg på prickarna om du valde en mer diskret färg som bas, och tvärt om. Det ger en cool effekt :) Jag avslutade med ett matt topplack för en extra effekt, men vill man hellre ha glansigt går det såklart också bra.

Vad tycker ni om nageldesignen? Blir ni sugna på att testa? <3

Kommentarer

  1. oh jäklar vad pillrigt kan jag tro. men värt det, blev ju såå snyggt :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, inte så pilligt som man kan tro faktiskt ;) Tusen tack! <3

      Radera
  2. vad snygga! älskar att prickarna har färg =) kram fina du❤️
    https://vamjohnsson.forme.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket!! Vad glad jag blir :) Kram <3

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tiden att lämna en kommentar! :)

Populära inlägg