KÖRKORT!

Hej på er! Nu har jag varit väldigt oaktiv på bloggen igen, men jag har varit desto aktivare utanför bloggen. Jag har läst jättemycket körteori och gjort massa körtester (plus skoluppgifter såklart) på all min lediga tid känns det som. Jag hade nämligen teoriprov i onsdags morgon och uppkörning på torsdagsmorgonen (igår). Jag var väldigt nervös innan, men jag blev godkänd på båda!!! Nu kan jag alltså säga hejdå till skylten och köra helt själv utan. Det känns fortfarande ganska overkligt. Jag har inte kört själv än och inte heller fått hem körkortet än, så när båda de sakerna är avprickade känns det nog lite verkligare. Jag är iallafall jätteglad och stolt att jag klarade det på första försöket! <3

Kommentarer

  1. Grattis bästa du!! Det känns helt magiskt när en får hem körkortet och har det i sin hand för första gången :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack fina Rebecka! Kan verkligen tänka mig det :) Längtar!!

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tiden att lämna en kommentar! :)

Populära inlägg