My Makeup - Intense crease

Hej på er! Idag tänkte jag bjuda på en sminkning. Jag har varit och åkt skidor hela veckan och har därför inte kunnat uppdatera bloggen. Jag har heller inte hunnit göra någon påsksminkning tyvärr, så därför blir det en "vanlig" sminkning idag. Jag ska på påskmiddag idag så jag får se om det blir en lite påskig sminkning då :) Isåfall får ni se den senare.

I denna sminkning valde jag iallafall att inte tona ut ögonskuggan i globlinjen lika mycket som jag brukar, och jag måste säga att jag faktiskt gillar detta. Det blir mer intensivt liksom.
Hoppas ni får en fin söndag och en härlig påskhelg!

BAS:
- Viva la diva concealer trio
- Elf pressed powder
- NYC bronzer
- H&M ögonskuggsduo Hot Sand (som highlighter)

ÖGON:
- NYX HD eyeshadow base
- Sephora makeup acadamy palette
- L'oréal Voluminous Butterfly Mascara
- Ardell False eyelashes nr 110

Kommentarer

Populära inlägg