Imorgon åker jag!

IMORGON ÅKER JAG! Jag förstår det knappt själv. Tiden har gått så snabbt och nu är det min tur att sätta mig på planet till USA. Jag målade naglarna igår i svenska och amerikanska flaggor så nu är jag lite mer redo ;) Jag ska lägga upp fler bilder på dem när jag får möjlighet.

Väskorna är packade och jag har bestämt träff vid säkerhetskontrollen med två tjejer som åker samma plan som mig. Sen är det några fler som också flyger samma plan som vi som vi kommer träffa längre in på flygplatsen. Det känns väldigt skönt att veta att man inte måste åka helt själv hela vägen till USA.

Jag ska försöka uppdatera här under tiden jag är på training school och kanske också under resans gång om det blir tillfälle (och finns WiFi), men kan inte lova hur ofta jag får tid. Vi hörs iallafall! <3

Kommentarer

Populära inlägg