Bloggare för Cultural Care

Kolla vad man ser överst på denna sidan på Cultural Cares hemsida! Jag är en av (i skrivande stund) 6 au pairer vars bloggar visas av Cultural Care för att blivande au pairer ska kunna få en inblick i hur det är att vara au pair. Enda sedan jag blev intresserad av att bli au pair tills fortfarande idag tycker jag det är jätteintressant att läsa andra au pairers bloggar. Allas vardag ser olika ut och genom att läsa många olika bloggar fick jag en väldigt bra helhetsbild av hur det är att vara au pair. Så denna sidan har jag kikat in på väldigt många gånger :)

Har du hittat hit via Cultural Care? Isåfall, välkommen till min blogg och superkul att du hittat hit! Har ni några frågor om hur det är att vara au pair, om ansökningsprocessen eller vad som helst så tveka inte att fråga. Jag tycker det är jättekul att kunna hjälpa till att svara på frågor :)

Kommentarer

Populära inlägg