bareMinerals Countdown to Gorgeous

Kolla vilken skönhet!! Denna klickade jag hem från Macy's när de hade Black Friday rea och jag är såå nyfiken på vad som gömmer sig bakom varje lucka. Genom att kolla på fodralet ser man ju produkterna, men jag har försökt att inte titta för mycket i detalj. Dessutom vet jag ju inte vad som gömmer sig bakom vilken lucka.

Julkalendern kostar på ordinarie pris 79 dollar i USA, men produkterna man får har ett värde av 205 dollar. Förpackningen känns väldigt lyxig och när man stänger den hålls den ihop med hjälp av magneter. Dock är själva röda delen med luckorna lös så jag har satt en liten tejpbit för att de delarna inte ska trilla ut. Men den känns som sagt väldigt lyxig och det ska bli jättespännande och mysigt att få öppna en lucka varje dag fram till julafton!

Kommentarer

Populära inlägg