Ett jobbigt hejdå

I fredags förrförra veckan landade mina föräldrar, min syster, min mormor och min morfar i Boston. Efter fantastiska en och en halv vecka åkte de igår hem till Sverige igen. Det var väldigt jobbigt att säga hejdå. Pojken frågade flera gånger innan de åkte "Why is Renée sad?" och när min familj sa att det är för att de ska åka hem sa han bara "No you're not". De lämnade runt klockan två och sen gick jag och pojken in och tog de lugnt en stund. Jag skulle läsa en bok för honom men istället "läste" han den för mig. Eller rättare sagt kom på sin egen historia till bilderna. Den handlade om att vi åkte i en bil och hälsade på min familj i Sverige <3

Så sammanfattningsvis var det en jobbig dag igår, men idag känns det bättre och jag är så tacksam och glad över att min familj kom och besökte mig här. Jag ska skriva mer om vad vi gjort och visa bilder senare.

Kommentarer

Populära inlägg