Mina julklappar 2016

Jag tänkte i det här inlägget dela med mig av vad jag fick i julklapp 2016. Jag vill börja med att säga att jag är förvånad av hur mycket jag fick! Helt galet vad generösa alla är. Jag fick svenskt godis, ett eternity armband, "Sverige quiz", "Skåne in a bag" (saknar fina Skåne!), en body cream från Bath and Body Works, ett halsband som flickan valt till mig, ett par nya gympaskor/sneakers från Nike, en halvtunn cerise "sportjacka", en beigerosa stickad tröja med knytna band på sidan, en mintgrön stickad tröja och en marinblå tunn långärmad tröja. Dessa julklappar är från min familj, min mormor och morfar, min morbrors familj, min fasters familj, min farmor, min värdfamilj och min värdmammas föräldrar. Tack så jättemycket till er alla! Dessutom hade jag redan fått det jag visade i detta inlägget av min värdpappas släkt.

Som ni såg i mitt inlägg om juldagen så fick jag också en julstrumpa där detta låg i. Mums!

Kommentarer

Populära inlägg