Nyår 2016-2017

Igår var det nyårsafton och det firade jag tillsammans med min värdfamilj hemma hos deras vänner i New Hampshire. Vi var sammanlagt nio vuxna och fem barn. Vi åt snacks, pizza och brownies och det spelades bl a beer pong och en typ av "Med andra ord". Men istället för att ha massa poletter var det en digital dosa man skickade runt där man kunde välja årtionde (det var kategorierna). När tiden sen gick ut fick det laget som inte hade dosan ett poäng. Det var ganska svårt för mig i början för det var massa lokala personer och shower på CNN osv som jag inte hört talas om, så det var svårt att förklara. Men jag försökte dela upp orden och förklara delarna istället. Det gick bra och var jättekul! Jag fick dock höra att jag hade väldigt mycket inlevelse med armarna när jag skulle förklara haha. Jag försöker liksom peka på dem som är nära samtidigt som jag försöker visa vad jag menar med typ charader. Det var iallafall en väldigt kul kväll och natt och en bra start på 2017!!

Kommentarer

Populära inlägg