Uppdaterad bloggdesign

Idag fick jag ett litet ryck och uppdaterade min bloggdesign. Kände att jag ville göra något nytt och det slutade i resultatet ni ser på bilden och live på bloggen såklart. Jag känner för att uppdatera min header, men hade ingen bild jag kände passade. Men förhoppningsvis får jag någon bra bild på någon av mina kommande resor. På tal om det kom jag på att jag nog inte nämnt på bloggen att jag åker till Nashville på fredag tillsammans med Marianna (en finsk au pair) som jag var på Training School tillsammans med och vi ska spendera helgen där! Ska bli jättespännande då Nashville verkar vara en väldigt trevlig stad och väldigt musikinriktad vilket passar mig eftersom jag älskar musik och tycker country är så mysigt :)

Här nedan ser ni hur designen såg ut innan jag uppdaterade.


Kommentarer

Populära inlägg