Niagara Falls - Horseshoe Falls

Hej alla! Denna helgen har jag befunnit mig i Kanada i delstaten Ontario med East Coast Edventures för att få mina sista tre credits. Vi åkte dit för att se Niagarafallen!!! Det är alltid svårt att föreställa sig hur något ska vara i verkligheten när man bara sett det på bild innan, men jag kan lova er att det var helt fantastiskt! Det var verkligen både coolt, mäktigt, kraftfullt och ofattbart att se de stora vattenfallen där vattnet bara öser ner med en enorm kraft dygnet runt - året runt. Såå coolt! Jag har massor massor av bilder (bl a från ett utsiktstorn och på kvällstid när fallen lyses upp i färger) så jag hoppas verkligen ni gillar resebilder för jag har fortfarande kvar en del från New York och Washington DC haha :)

På dessa bilderna i detta inlägg ser ni iallafall Horseshoe Falls som är ett av de tre vattenfall som bildar Niagara Falls. De andra får ni se i ett annat inlägg. Jag är iallafall supernöjd att jag åkte på denna resa och kan rekommendera alla att åka dit. Det är helt ofattbart och heeelt fantistiskt!

Kommentarer

Populära inlägg